Followers

Sunday, January 8, 2012

*untitled*

Setiap insan ada minatnya tersendiri, terutama sekali dalam bidang pengajian.. kalau dah suka bercinta dgn komputer, kenapa amik engineering? amik la komputer sains ke, apa2 yang berkaitan dgn komputer.. Tapi, bukan benda tu yg saya nk ketengahkan.. tetapi.. INI! hehe xDD

KARA
KARA-Holic atau Kamilia, itulah sinonim bagi peminat kara.. hehe.. salah seorangnya.. tenh-teng-teng~ aku! ya.. aku mengaku aku minat kara.. kenapa? tgk la.. comel kot! ><

Tapi ada jugak yang offend aku, ye la, dorg ni budak2 lagi.. ade stengah orang dorg minat SNSD... dorg mmg hot.. kalah budak2 kara ni.. kalau tgk video klip diorg.. peh.. MELELEH! 

Setia pada yang satu itulah prinsip aku... Once a kamilia always a kamilia.. muahahahaha!!




so now guys, enjoy this.!! dedicated to YOU especially.. study smart.. less iced nescafe'.. okay?



ENJOY!

4 comments:

diya said...

saya seorang snsd's SONE! hahaha.
alaaa. siapa yg suke minum nescafe ais tu? ish ish tatau ke tak elok minum manis2 selalu.. ish ishhhhh!~ ahahhaha

Always Rage said...

alaa.. tau la SNSD HOT! hehe.. kan kan kan? haa.. suruh dia minum air mineral bnyk2.. air paling best dlm dunia.. hehe

diya said...

ewwwww air mineral? tak best sungguh. yeah SNSD mmg hott !~~

Always Rage said...

air mineral sedap la.. drinking water rase cm air kelapa.. ><