Followers

Wednesday, January 4, 2012

Adakah Indah Khabar Dari Rupa? (KADANG-KADANG)

Kadang2 aku rasa pelik.. manusia zaman sekarang ramai yang pandai berlakon.. kadang2 kita confuse dgn apa yg di perbualkan.. contohnya "excited nya bila dpt jumpa dgn awak!". Adakah itu kata2 ikhlas dari hati? atau hanya manis di bibir?

Kadang2 juga kita syok sendiri bila orang sweet talk dgn kita, tapi hakikatnya itu adalah permainan semata-mata.. Kadang2 bila kita betul2, atau dgn erti kata lain kita BENAR-BENAR suka kepada orang tu, mesti la kita cepat2 meluahkan perasaan. Tetapi, nasib tidak menyebelahi kita, luahan perasaan hanya sia-sia. Sudah berkali-kali perkara ni berlaku. Bukan sahaja keatas diri aku sendiri, malahan kepada semua orang yg mencuba tackle awek2. betul dak?

Kadang2 perasaan cinta tu ada, tapi adakah cinta itu penting? Ya, cinta itu penting.. Kalau xde cinta xde anak.. wakakaka >.< ... ok2.. serius2.. permainan cinta ni bukan sahaja menaikkan nafsu.. ada faedah lain selain itu.. sama ada kita nak buat atau tidak.. dapat control makna nya "SAFE" kalau kecundang? maknanya "ANAK HARAM".. Dalam sudut pandangan aku, xsalah kita bercinta.. jangan lah smpai kita terlanjur macam2.. aku sendiri pun ada rasa nk bercinta semula.. tapi apa nk buat? belum jumpa Miss Right. tunggu sahaja.. benda tu akan datang, tapi segala benda xkn datang tanpa usaha..

Sebagai penutup tirai, sblm aku tido.. dah pukul 4.21 pagi.. aku masih belum tido.. ye la.. bersuka ria lepas azab dua paper pagi dan tgh hari tadi.. So, para pembaca, walaupon sedikit.. aku amat menghargai kamu semua.. kita semua adalah mutiara dunia.. jagalah tatatertib kita.. jangan sesekali lupa daratan..

ASSALAMUALAIKUM, SELAMAT MALAM a.k.a NAK PAGI DAH..
tamat sesi luahan hati~

2 comments:

diya said...

"xde cinta xde anak" ?
wakakaka. ayattt~
bercinta ni penat je,bnyk masalah...

Always Rage said...

hahaha.. kan? cinta itu tak buta.. cinta membuat kita buta~~~ :)