Followers

Thursday, January 5, 2012

Tears Shed

Tersedar aku dari tidur dengan deringan telefon bimbit, bukan panggilan daripada awek, bukan BBM, bukan whatsapp, bukan sms dari sapa2.. Deringan e-mail daripada papa.. aku dah rasa pelik.. subject e-mail nya "Mum and Dad Luv U".. terukir dlm fikiran aku macam2.. are they okay? are they safe? ye la.. dorg xde kt KL.. dorg pegi JB teman kakak aku ada inspection kt JB..

Aku bangkit dari katil, bukak e-mail via laptop.. ye la.. nk bukak pakai blackberry susah sbb ada attachment video.. so, aku log in yahoo mail then download attachment tu.. 30minit menunggu.. akhirnya "DOWNLOAD COMPLETED" rupa2 nya.. video ni..



I shed tears in silence.. i knew they missed and love me a lot.. i wish i could hug them with all my heart.. but, i couldn't... EGO! i know! i know! im EGO! but, deep in my heart.. i LOVE them as more i love a girl.. mama... papa... im sorry im too ego to say I LOVE YOU in front of you guys.. This video opens my heart.. opens everything..*tears shedding*

MAMA,PAPA I LOVE YOU.. THANKS FOR EVERYTHING.


No comments: