Followers

Sunday, January 8, 2012

ALHAMDULILLAH

Syukur kepada Allah, akhirnya selesai semesta pertama untuk degree.. tapi, banyak yang pahit daripada yang manis.. yang pahit perit adalah calculus, paling manis islamic studies.. hmm, fail atau lulus, bergantaung kepada lecturer..

Encik Kamaruddin tolong kasi lulus pon xpa.. aku xnk tgk lagi calculus.. aku nk free flow je.. tolong tolong.. aku nk smooth je degree ni.. xnak dah mcm diploma.. repeat.. repeat.. repeat.. haih.. sedih tahu? yang boleh buat sekarang adalah..... TAWAKKAL.. i did my best..

Okay! abis bab sedih.. bab happy pulak.. hehe.. hari ni, last paper, Pengajian Islam II (ISLB 212), paper 2jam stengah.. mulanya exam ni di pagi hari.. tepat jam 9.10am.. best tau jawab paper ni.. study pon mcm nak xnk.. ye lah.. berlagak, tips lecturer dah bagi, wat apa nk study.. hahaha.. sebijik pulak tuh! bukan tips namanya.. kan? hoho~ tapi yang paling buat aku nervous.. bila orang dah start kluar awal.. aku mula cemas.. dalam hati aku "wei! nape dorg ni kluar awal gila..?" bak kata org kelate.. "pah sore-sore tubik" aku mula xtenteram menjawab.. ye la.. mana xpressure nya.. orang kluar awal.. kalau stakat sorang xpe.. ni dah sbelah kiri,kanan,depan,belakang xde.. haih.. last2 skali.. xfikir apa2.. habis kan ayat terakhir.. aku terus bangun keluar dari dewan exam.. pehh.. lega rasanya.. hahaha.. maka tamat lah exam dan menanti result.. waaaaa~~~ jangan ada fail.. TOLONG!!!!

Malam terakhir di UNITEN main BADMINTON KAOKAO!! hehe.. penat, sakit abis badan. lama xmain.. maklum la.. nak exam kena brenti jap aktiviti malam.. hehe.. so, thats all guys.. esok nk start packing and balik rumah!! hoho~~ ALISA!! wait for meh~ and FAIRY TAIL!! weee~~ 
NIGHT Peeps~~

2 comments:

diya said...

untunglahhh dah habis paper..
huaaaaaaaaa empat lagi weyyy
T.T

Always Rage said...

alololo.. sabar.. hehe less nescafe ice..