Followers

Tuesday, January 3, 2012

TABOK MENASIR MUMET !

Phew~ Lepas satu satu dugaan. Mcm tu la adab orang belajar. Nak buat macam mana, nasib seorang penimba ilmu. Belajar tiga bulan, makan tido makan tido~ Eh, tiba2 exam.. aduinyerr pun~~ bak kata member aku zia razif chee..

Oh2, ni nk cerita la sikit.. First pengalaman final exam di UNITEN.. Tau kn UNITEN? tak kan la tak tau pulak.. haih~ carik sendiri.. xpayah aku nk explain.. So, mcm ni la cerita nya.. Heh, first paper 28/12/2011 Advance Calculus.. Havoc! Havoc! Havoc! tak pernak aku dlm exam xsempat jawab semua soalan.. bayangkan 8 soalan dalam masa 2jam stengah..!! aku mcm.. haih.. berserah aje lah.. dah lah carry mark cukup2 makan.. entah lulus ke tidak.. passing mark kt sini 40% bersamaan "D" okay.. semua orang xnk markah mcm tu kan? pointer pn mestilah xcantik.. Tapi, benda sudah berlalu..... Let be gone by gone~

Then! Then! Then! paling teruk! EXAM = DEMAM bukan deman nk balik rumah.. Alah, rumah aku bukan jauh pn dari UNITEN, xsampai 15minit pon.. Ni serius serius demam.. jawab exam dalam keadaan yang tidak selesa.. Dengan selesemanya, dengan badan panasnya, hmm.. Dugaan.. PLUS! undang2 exam kt sini lain dari yang sikit, berbanding aku final exam kt UiTM dulu.. Kalau kat UiTM first 30mins xleh keluar tapi kat sini first 45mins.. aku mcm haih?? asal la lama sangat? tapi nk wat mcm mana.. ikut jela.. kat sini jgak, sempoi.. student g exam pakai slipar jepun! hahaha.. bukan nk gelak sbb dorg tak mampu nk beli kasut tapi pelik.. maybe aku dah terbiasa kot, final exam pakai kasut.. so, bagi deorg xpelik la kn? takpe lah.. universiti swasta what can you say? they make the rules, but we made it our own.. hahaha!

Sampai disini saja, aku nk explain banyak2 malas nk tulis.. hahaha.. tapi gatal nk wat blog gak.. nk tau lagi comment je~ xnk tau dok diam2.. xpayah nk komen pelik2.. tau?

4 comments:

diya said...

kalau aku nak komen pelik pelik bolehh? haha. weh, kotak komen kau ni, cuba buat pop-up. senang nak komen :D

Always Rage said...

ehehe.. xbulih! mcm mana nk buat? hahaha

nikfarhan said...

hahaha....aku tgk g kelas pn pkai slipar jepun..kt kolej aku dulu xdela sampai pakai slipar jepun..name je swasta

Always Rage said...

uniten sempoi ang! nk g kelas pakai selipar pn bulih! hehe.. dont worry.. kekeke